Honda Trójmiasto
Lipiec 24, 2014, 08:24:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Galerie prywatne Galeria zloty Poczta Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: słabe strony Hond  (Przeczytany 60344 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
HondaElk
Bywalec
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord USA
Silnik:  2.2
Skąd: Warmia - Mazury

wiadomości: 185


Email
« Odpowiedz #120 : Listopad 02, 2006, 18:11:56 »

Negatywną rzeczą w Accordach 90-93 jest rdza w tylnych nadkolach. Da rade temu zapobiec przez anty-korozyjne  magnesy, oraz pastą którą ja mam ciągle nałożoną na rdze. Dołączam foto jak to wygląda, te między zderzakiem a warstwą rdzy to poprostu plastelina którą zamalowałem bo zdzerak mi spadł

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

Honda ubezpieczona przez Mafie - Stuknij ją, a oni stukną Ciebie ;]
McPrick
Bywalec
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Łajba
Model: Cif
Silnik:  d14a2
Skąd: Bielsko

wiadomości: 233

3054131
« Odpowiedz #121 : Grudzień 03, 2006, 23:19:26 »

anglik 5D 95 rok - nie ma wad prócz gum wahaczy tylnich (tzw cukierków) tych najwiekszych w tylnych wahaczach - innych nie stwierdzono - prócz wad wynikających ze złej eksploatacji, ale to inna bajka....

pzdr for all
Zapisane
mirasek
Bywalec
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Civic
Silnik:  1.5 VTEC-E (d15z3)
Skąd: Biała Podlaska / Lublin

wiadomości: 143

7464988
« Odpowiedz #122 : Grudzień 05, 2006, 18:20:03 »

Polemizowałbym  H3M
Do tego co napisałem kilka postów wcześniej dorzuce:
-światła przednie (mijania), po wyregulowaniu oświetlają dobrze ale oślepiają jadących z przeciwka, po minimalnym opuszczeniu tak żeby nie oślepiały w zasadzie nie da sie jechać bezpiecznie - jest to dla mnie problem bo dużo jeżdże w nocy w trasie
-wystające gniazda przednich pasów bezpieczeństwa - moje prawe biodro mówi dość...
-można ponażekać na jakość montarzu elementów wnętrza, i wcale nie jestem wymagający, moja czysto użytkowa Toyota jest lepiej wykonana niż Civic made in UK

Pozdro!
Zapisane
Huberto
Forum Master
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda / Fiat
Model: Civic / Panda
Silnik:  1.3 / 1.1
Skąd: ERA-EBE-DW

wiadomości: 616

8657240
Email
« Odpowiedz #123 : Grudzień 09, 2006, 16:51:46 »

A mi rdza chla nadkola. Nietety to jest pewniak. Tam zawsze korozja się wbija. No i ten nieszczęsny tłumnik. Szczególnie po zimie. Wiadomo sół , błoto i te sprawy. Podobno w Civicach V generacji są problemy z pompą do wspomagania układu kierowniczego , ale mnie to nie dotyczy...
Bo nie mam wspomagania  H3M  a i jeszcze progi też rdza wchodzi. Natomiast jeżeli chodzi o silniczek to bibka jak nie wiem co ... Trzeba tylko wszystko eksploatacyjne wymieniać na czas i gitarrra  H3M
Zapisane
Zbyniu
Forum Master
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord 1.8i LS '02
Silnik:  F18B2
Skąd: Łódź

wiadomości: 578


WWW
« Odpowiedz #124 : Grudzień 18, 2006, 20:58:46 »

To i ja się dołączę. Ja osobiście bym się doczepił do ergonomii w mojej Hance typu Accord CE85 (1997):

- sterowanie lusterkami i szybami - chyba się komuś miejscami pomyliło H3M W poprzednim Fiacie miałem dokładnie odwrotnie i to jest chyba tak jak powinno być H3M

- przyciski po bokach zegarów (ogrzewanie szyby tylnej itp.) - kierownica trochę za bardzo utrudnia do nich dostęp, poza tym kontrolki ich włączenia nie rzucają się w oczy - powinny być normalnie w polu widzenia na desce jak reszta lampek

- to samo z podgrzewaniem lusterek - kontrolka ich włączenia powinna być na desce bo żarzącą się czerwoną lampkę na przycisku to można zobaczyć tylko gdy jest ciemno. W efekcie jak się włączy to się zapomina wyłączyć (ew. powinien być wyłącznik czasowy -> to samo z tylną szybą)

- skoro podświetlenie deski ma regulowaną jasność to powinny jej podlegać też kontrolki bo walą po oczach

- podświetlenie schowka pasażera powinno działać zawsze a nie tylko jak są włączone światła

- wygaszanie oświetlenia wnętrza powinno być uzależnione od tego czy jest włączony zapłon (gaśnie szybko) czy nie (gaśnie wolno) a jeśli nie to na pewno powinno gasnąć z większą zwłoką niż to jest teraz

- wyłącznik zespolony -> symbole powinny być podświetlane, nawet Fiat to miał...

- zamek pasażera nie jest masterem. Po pociągnięciu za klamkę (pasażer i kierowca) zamek się nie odblokowuje ("kołki" nie wyskakują), najpierw trzeba je wyciągnąć. Jeśli już tak ma być to powinien być chociaż przycisk do otwierania i  zamykania drzwi.

Ogólnie wszystko to są pierdoły ale złożone razem dają samochód niezbyt dopracowany pod względem ergonomii... Czyli solidne wykonanie, dobre materiały, ładny design deski tylko trochę mało wygodne miejsce pracy kierowcy H3M Poza tym ciężko się wsiada i wysiada (nisko siedzenia, cofnięte za słupek) - trzeba się wytaczać ze środka H3M

Poza tym jest oczywiście cały full wypas zalet i ta piękna sylwetka, ach... H3M ale te pierdoły nieraz mocno drażnią H3M

Mechanicznie to do zarzucenia mam ciężką pracę zimnego silnika a la diesel ale o tym to już tyle razy było... No i skrzynia trochę słaba po przy 160 tys. to synchro dwójki już słabe ale o tym też czytałem, że to norma.
Rdza nic nie je ale auto z Niemiec czyli soli nie sypią zimą.

Pozdr,
Zbyszek
Zapisane

Pozdrawiam,
Zbyszek

Honda Accord 1.8i LS '02 (CG85)
Babek
Noworodek
*
Offline Offline

Skąd: Kościerzyna

wiadomości: 1


Email
« Odpowiedz #125 : Grudzień 19, 2006, 13:08:17 »

słabą stroną hondy civic sa elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby często się psują
Zapisane

abek
MaTeUsZ_V212
Stały Bywalec
****
Offline Offline

Marka: Honda
Model: Civic Coupe
Silnik:  D15B7
Skąd: NOE; BKL

wiadomości: 258

8724425
« Odpowiedz #126 : Marzec 04, 2007, 16:32:59 »

Zdecydowania swożnie to minus, dalikatne plastiki w środku, no i ta rdza w nadkolach...
Zapisane


Alpine 9885R
Alpine SPS 171A
Focal Access 30A1
Hifonics TX880
RobJust
Stały Bywalec
****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord ES+R
Silnik:  H22A7
Skąd: Tczew

wiadomości: 305

Vtec DOHC

3578414
Email
« Odpowiedz #127 : Marzec 10, 2007, 23:11:20 »

Accord 2.0 ES VI GEN. AUT/SEKWENCJA GAZ-Sekwencja
rdza przy zawiasach maski,
złe ustawienie akumulatora powoduje wyciekielektrolitu i zżeranie lakieru pod nim, trzeba często kontrolować lub założyć dodatkowe akwarium na ako.
częste przepalanie zarówek deski rozdzielczej-zamiana na ledy rozwiązała problem,
wypalanie styków przekaźnika podgrzewania fotela pasażera, reszta ok
Zapisane

fryta
Forum Master
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord
Silnik:  F22Z2 VTEC
Skąd: Lębork

wiadomości: 550
The Power of Dreams


Email
« Odpowiedz #128 : Marzec 10, 2007, 23:54:15 »

w Accordzie na minus także brak zaworka zwrotnego przy spryskiwaczach H3M a te żarówki to widze norma bo u mnie też już pare siadło.
Zapisane

Power of dreams ....
Ekonom
Stały Bywalec
****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord CC7
Silnik:  2,0 F20Z1+LPG
Skąd: Głogów

wiadomości: 358

2266107 ekonom30
Email
« Odpowiedz #129 : Marzec 11, 2007, 01:51:24 »

Wlasnie....... Co z tym bagaznikiem??? Nie mozna mi zarzucić żebym był leniwym osobnikiem chyba, że w opcji szukaj wpisalem nie to co trzeba-niefart to moja specjalność. Kurcze nikt nie pisze (albo niefartem nie trafilem na to) co jest przyczyna tej pieprzonej wilgoci w bagażniku???  No sory koledzy jak ktoś wie to prosżę bardzo bo mi wszystkie narzędzia, które wożę w bagażniku w końcu rdza wpier...li (sory za wyrażenie). No sory fachu nie zmienie a auta tym bardziej bo jedno i drugie kocham więc poradźcie co zrobić z tą wilgocią w bagażniku??
 Pozdrawiam
 PŚ. Jeśli jest na to sposób warto o tym napisać w dziale FAQ
Zapisane

Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ..
HondaElk
Bywalec
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord USA
Silnik:  2.2
Skąd: Warmia - Mazury

wiadomości: 185


Email
« Odpowiedz #130 : Marzec 11, 2007, 07:31:02 »

W zasadzie jest na to sposób. Zależy gdzie ci kapie...jeżeli stąd gdzie masz lampy, to musisz uszczelnic lampy gumami i silikonem (ja mam tak w swoim accordzie) teraz juz mi nie cieknie., odkręc lampy, uszczelnij gumami do okoła,potem troche silikonu i działa H3M Ja tak mam od 1,5 roku i ani kropli wody. Pozdro
Zapisane

Honda ubezpieczona przez Mafie - Stuknij ją, a oni stukną Ciebie ;]
RobJust
Stały Bywalec
****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: Honda
Model: Accord ES+R
Silnik:  H22A7
Skąd: Tczew

wiadomości: 305

Vtec DOHC

3578414
Email
« Odpowiedz #131 : Marzec 11, 2007, 11:41:32 »

Fryta, u mnie są dwa zaworki zwrotne po każdym na spryskiwacz, niedawno grzebałem przy macie pod maska i jeden zaczep ułamałem od spryskiwacza, ale kupiłem po 4 zł za sztuke .
Zapisane

pawcio013
Bywalec
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: HONDA
Model: CIVIC EJ2 USA
Silnik:  D16Z6:)
Skąd: BLM; BI

wiadomości: 105

8112278
Email
« Odpowiedz #132 : Kwiecień 17, 2007, 21:51:55 »

mam cifa 94 college jest narazie cacy ale z tego co widze to rdza rdza i jeszcze raz rdza (błotniki tył i klapa) poza tym reszta jest super H3M
Zapisane

wszędzie dobrze ale w hondzie najlepiej... Grin
ontoo
Noworodek
*
Offline Offline

Skąd: Gdynia

wiadomości: 1


« Odpowiedz #133 : Kwiecień 23, 2007, 09:54:42 »

Podobnie jak u poprzednika RDZA, tylna klapa, zawiasy od tejże klapy, przy małych szybkach z tyłu. Ogólnie lipa z tą trwałością blacharską, a auto dopiero dwuletnie i jeszcze na gwarancji.
Zapisane
Silver-ray
Noworodek
*
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Marka: Honda
Model: Civic
Silnik:  D13B2
Skąd: Gdańsk

wiadomości: 6


« Odpowiedz #134 : Wrzesień 06, 2007, 10:55:22 »

Civic D13B2
Wady które zauważyłem po 2 latach przemieszczania się tym KOCHANYM samochodzikiem.
Korozja... ach... ale jak na 12 lat to i tak całkiem się trzyma.
Czasem przepali się jakaś żaróweczka.
Trzeba było wymienić wydech, ale co jakiś czas to normalne.
Wymieniłem gumową osłonkę przegubu.
Mam kłopoty z licznikiem i prędkościomierzem (ale kto na to patrzy)
Silnik, skrzynia, zawieszenie - SUPER
Jak się dba o samochodzik, wymienia co trzeba kiedy trzeba i stosuje się oryginalne części to wystarczy tylko tankować.
Samochodzik jest piękny, bardzo dobrze wykonany i cudnie jeździ, leciutko, delikatnie śmiga sobie po ulicach.
Mój ulubiony i zawsze obejrzę się za innymi Hondziami Civic 92-95r.
Zapisane

Karla&Dario
narcyz
Noworodek
*
Offline Offline

Marka: honda
Model: civic
Silnik:  rakieta

wiadomości: 27


« Odpowiedz #135 : Styczeń 15, 2008, 20:02:06 »

Mam civica V gen.jeżeli chodzi o hamulce to są rewelacja nie wiem czego się czepiacie.Jezdziłem różnymi autami civic ma rewelacyjne hankle.Tylne nadkola to standart jeżeli się nie konserwuje.Jedyną wadą jaką widze w civicu to tylnia klapa strasznie rdzewieje nawet jak jest dobrze zakonserwowana.
Zapisane
Tyrek
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: honda
Model: prelude bb6 wczesniej civic EE9
Silnik:  H22A5 wczesniejB16a1
Skąd: Gdynia Karwiny

wiadomości: 67

The Power of Dreams

tyrek196@wp.pl
Email
« Odpowiedz #136 : Styczeń 16, 2008, 14:14:42 »

a w mojej hance tylna klapa jest jak narazie oki, mnie tylko bola ceny czesci orginalnych, zamienniki tez do najtanszych nie naleza.
Zapisane
narcyz
Noworodek
*
Offline Offline

Marka: honda
Model: civic
Silnik:  rakieta

wiadomości: 27


« Odpowiedz #137 : Styczeń 18, 2008, 15:09:16 »

ceny nie są takie straszne w porównaniu do inych
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.124 sekund z 26 zapytaniami.