Luzy zaworowe Civic D14A8 - LPG

(1/2) > >>

gregorb:
Jak czesto nalezy regulowac zawory prz silniku z LPG (Civic D14A8-1.4iS) ?

Jakie powinny byc luzy zaworowe dla tego silnika ?

Karlose:
heh temat po raz dzięsiętny ale odpowiem bo Cię lubie :D
Kontrolować najlepiej co 10 tys km, ale to nie znaczy że trzeba je regulować, u mnie są regulowane średni co 15 tys do 20 tys km

gregorb:
Karlose: szczerze mowiac, o czestotliwosci regulacji to wiedzialem, ale wolalem poznac rowniez Wasza opinie.

Bardziej mnie interesuja luzy zaworowe, bo slyszalem ze przy LPG moga/powinny sie roznic od tych podawanych przez Honde.

dziki:
ustawiaj fabryczne :D zawory i gniazda Hondy są utwardzane i nie spotkałem się z przypadkiem ich wypalenia nawet w silnikach ,które miały za mały luz na zaworach :D  :D

Tyszek:
Witam. Ja mam LPG już 100 000 km. Niestety przy wymianie uszczelki okazało się iż gniazda dostały już trochę za swoje. Silnik Hondy D14A8 jest zaprojektowany na 93 oktany a wiemy iż gaz daje o wiele większe temperatury. Gniazda zaworów wydechowych są nadżarte. Mechanik określił iż przejadę jeszcze 40 000 i trzeba będzie remontować. Jak osiągi spadną, zużycie wzrośnie to będę naprawiał. Na razie jeździ, mało pali, jest dynamiczna, obroty równe. NIE DOTYKAM.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona