Honda Trójmiasto
Kwiecień 19, 2014, 09:03:55 *
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności:
 
  Strona główna   Forum   Pomoc Szukaj Kalendarz Galerie prywatne Galeria zloty Poczta Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Silnik krokowy honda accord 93  (Przeczytany 3546 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« : Wrzesień 28, 2005, 21:28:16 »

Witam mam pytanie. silnik krokowy mi szfankuje. i słyszałem że jak go wykręcę i przemyję w benzynie ekstrakcyjne to bedzie działał....... czy to pomoże?Huh?Huh?? honda accord 93r.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

aniol
Bartos
Maniak
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: 2xHonda, BMW
Model: CC7, MA8, E38
Skąd: Leżajsk

wiadomości: 947

5985778
WWW Email
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 28, 2005, 22:32:50 »

Wombat sie nie myli, na jego stonce masz opis jak to zrobić. A jeli silniczek nie jest kompletny denat to napewno mu to pomorze. Nie zapomnij potem o resecie ECU.
Zapisane
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 28, 2005, 22:35:36 »

Dzięki, ale jeszcze mam pytanie. Jak wykonać reset?Proszę podaj mi jeszcze gdzie jest ta strona!!
Zapisane

aniol
Wombat
Ogolna
********
Offline Offline

Marka: Leszek
Model: LS400
Silnik:  V8
Skąd: Warszawa

wiadomości: 6904


« Odpowiedz #3 : Wrzesień 28, 2005, 23:17:08 »

www.wombat.prv.pl


>>> Poradnik



tam masz o resetach, czyszczeniach i takich tam róznych.
Zapisane

Wombat 
www.wombat.prv.pl - Accord IV Gen.
"Chamownia to takie miejsce gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami..."
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« Odpowiedz #4 : Wrzesień 28, 2005, 23:19:38 »

dzięki serdeczne pozdrawiam H3M
Zapisane

aniol
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« Odpowiedz #5 : Wrzesień 30, 2005, 20:47:00 »

zrobiłem co radziliście silnik jest walnięty nie działa?Huh?Huh? jaki koszt jest takiego silnika i gdzie go szukać bo u mie w miesie nik nie ma takiego silnika /?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh??
 H3M

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

aniol
Bartos
Maniak
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: 2xHonda, BMW
Model: CC7, MA8, E38
Skąd: Leżajsk

wiadomości: 947

5985778
WWW Email
« Odpowiedz #6 : Październik 02, 2005, 12:54:45 »

poptyaj w dziale sprzedam u takiego gościa jak Maciexxxx   on bedzie miał bo handluje częściami.
Zapisane
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« Odpowiedz #7 : Październik 13, 2005, 20:53:03 »

silniczek wymieniłem bo stary był walnięty. wszystko spoko , ale po paru dniach znowu mi się zapaliła lampka kontrolna silnika. - gasze auto i zapalam jeszcze raz i sie nie pali. co jakiś czas się zapala  co może być przyczyną Huh?Huh??? pomocy

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

aniol
Bartos
Maniak
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: 2xHonda, BMW
Model: CC7, MA8, E38
Skąd: Leżajsk

wiadomości: 947

5985778
WWW Email
« Odpowiedz #8 : Październik 13, 2005, 22:04:39 »

Sprawdz sobie kod usterki i dokladnie bedziesz wiedział.
Zapalanie sie kontroli moze też mieć przyczynę z nowym silniczkiem. sprawdz jego połączenie lub przevczysć styki w ...krokowym
Zapisane
maniol
Młodzieniaszek
**
Offline Offline

Skąd: Jelenia Góra

wiadomości: 87


Email
« Odpowiedz #9 : Październik 13, 2005, 22:09:17 »

a jak sprawdzić kod usterki Huh?Huh?Huh?Huh?? bo nie mam pojecia.
 H3M
Zapisane

aniol
Bartos
Maniak
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Marka: 2xHonda, BMW
Model: CC7, MA8, E38
Skąd: Leżajsk

wiadomości: 947

5985778
WWW Email
« Odpowiedz #10 : Październik 13, 2005, 22:17:18 »

zaglądnij jeszcze raz do poradnika Wombata i tam masz dokładny opis co i jak(samodiagnostyka kody usterek). Ale jeśli chodzi o wtyczkę to już bedziesz musiał sie natrudzić i jej poszukać. jest gdzies w słupku pod schowkiem pasarzera podobnie jak w IV gen.  jak poczytasz poradnik to wszystko bedziesz wiedział.

powodzenia i pozdrowienia.
Zapisane
Maxim
Stały Bywalec
****
Offline Offline

Skąd: Lublin

wiadomości: 451

« Odpowiedz #11 : Październik 13, 2005, 22:23:12 »

Heja!

Jeszcze raz zajrzyj na stronę Wombata i przeczytaj "Uwagi nadesłane przez Andona":

„Opisywałem kiedyś wariacje wolnych obrotów i gdzieś na Twojej stronie jest opisane kiedy trzeba wyczyścić IAC. Może warto by było tam dodać, że jeżeli obroty skaczą pomiędzy 900 i 1600 RPM, silnik nie reaguje na regulację wolnych obrotów, dodatkowo na gazie obroty sš równe, wysokie 1500-2000 RPM, zapala się check engine (u mnie z kodem błędu VSS) to IAC jest do wymiany. Ponadto spotkałem 2 rodzaje IAC: 1 - taki jak Twój - metalowy, z plastikowš częściš walcowš, przewody wchodzš z przodu, 2 - cały metalowy, przewody wchodzš z boku (z prawej strony patrzšc na samochód od przodu) ten drugi kiedyś był u mnie, teraz mam pierwszy i wszystko jest OK czyli można je stosować zamiennie.”

Zrób samodiagnostykę i zobacz, jaki wywali kod, jeśli 17 (VSS) to znowu trzeba pokombinować z IAC.

Teraz dodam od siebie, bo przed wakacjami też miałem problemy z falującymi obrotami, ale CHECK ENGINE się nie zapalał. I tak pierwsze podejrzenie padło na IAC. Najpierw go wypłukałem w benzynie ekstrakcyjnej, silnik zaczął pracować równiej, ale obroty dalej falowały i do tego zapalał się CHECK ENGINE. Samodiagnostyka pokazała kod 17 (VSS), czyli czujnik prędkości (nie wiadomo dlaczego - możliwe że przez zakłócenia w elektronice). Następnym etapem walki z falującymi rpm było czyszczenie przepustnicy, po odkręceniu okazało się, że kanał od doprowadzania powietrza regulowany śrubą wolnych obrotów jest zasyfiony. Wyczyściłem całą przepustnice i złożyłem wszystko do kupy. Silnik zaczął pracować jeszcze równiej niż przed czyszczeniem, ale obroty falowały i diagnostyka wywalała kod 17. Teraz w końcu napisze co było tego przyczyną H3M  Winna okazała się zbyt mocno wykręcona śrubka od wolnych obrotów i zużyte membrany w reduktorze. Co prawda przed czyszczeniem przepustnicy próbowałem nią wyregulować ale przez zasyfiony kanał doprowadzający powietrze nie miało to sensu. Wymieniłem membrany (regeneracja u gazowników 180zł, oryginały z allegro i samodzielna wymiana ~80zł). Odpaliłem, rozgrzałem silnik, odłączyłem IAC i śrubką ustawiłem obroty na 900. Potem restart kompa i wszystko jest TIP TOP.

Czyli Tobie, jeśli nie masz gazu polecam:
wyczyszczenie przepustnicy,
wyregulowanie wolnych obrotów śrubą przy odłączonym IAC,
restart kompa.
Powodzenia

Pozdro.MAxim
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.148 sekund z 24 zapytaniami.